[#28]
Re: [asm] pierwsza gra WIP
@Rafał A-3000,
post #27
Dziękuję wszystkim za miłe słowa.
@asman: Dokładnie tak. DATA FETCH START ustawione na $30, żeby umożliwić scrolla i zjada mi ostatniego sprajta. Boże, co ja się nagłowiłem/naprzeklinałem zanim przeczytałem na forach, że tak po prostu jest :) Teraz jest dylemat - albo ustawić DDFSTRT z powrotem na $38 i zmniejszyć rozmiar okna na 16 pikseli mniejszy niż standardowe, albo zrezygnować z dwóch ostatnich sprajtów. Chyba wybieram tę drugą opcję, bo takie pomniejszone okno słabo wygląda. Wiem, że można wyświetlić sprajty 7 i 8 bez DMA, ale ładowanie prockiem danych do SPR DATA/DATB co klatkę mi się nie podoba.
@BULI: Tak, niebo copperem. W ogóle praktycznie wszystko co widać na ekranie jest robione copperem.
@zzielinski:
@Rafał: Grafika jest ukradziona z internetów. Docelowo będzie trzeba ją zastąpić jakąś własną. Oczywiście te przesuwające się tła są tylko próbne i ostatecznie będą się przesuwać TYLKO gdy motocykl będzie "w zakręcie" :)
PLAN: Następnym krokiem jest dodanie zakrętów, czyli stworzenie trasy. Jak będzie gotowe, to wstawię adfa. Jeszcze raz dzięki za motywujący odzew!