[#361] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #360

Na pewno sprawdzę, jutro obadamOK. Super, że kontynuujesz projekt.
[#362] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #360

Ja cię kręce. To trzeba mieć umiejętności, żeby samemu taki silnik zaprojektować. Nawet szybko to chodzi. Bardzo ładnie całość się prezentuje. Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś zobaczę nową grę 3D na Amigę. Brawo!


A o tę ukrytą rzecz to chodzi o możliwość strzelania, otwierające się drzwi czy o muzyczkę?
[#363] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #360

Pozwoliłem sobie przygotować krótki filmik z nowej wersji gry Blask :)
[#364] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AmmigaCDTV, post #362

Dzięki chłopaki!

Nowe (ale nie ukryte lol ) są drzwi.

A Saberman jak zawsze czujny i szybki jak błyskawica ok, racja
[#365] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #364

Też miałem problem z takim rybim okiem jak pisałem własnego raycastera przygotowując się do pociśnięcia tego w copperchunky. Znalazłeś już przyczynę, czy mam sobie przypomnieć czym było to spowodowane i Ci podpowiedzieć? ;)

Gratki za wytrwałość tak czy inaczej!

EDYT: znalazłem. ;) Swoją drogą to jest najsensowniejszy tutek do raycasta w necie.

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2019 20:49:22 przez teh_KaiN
[#366] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #364

filma zobaczyłem, ale muszę odpalić na Amidze prawdziwej, A500 nie chcę tachać z szafy, odpalę na A4000 030/25 i A1200 060/60
[#367] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #365

Dzięki! OK
[#368] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #367

Na A500 z HC533 śmiga bardzo szybko. Bez dopałki chodzi "normalnie", bez klatkowania. A gdzie kusza i BLASK latarnii;)?
[#369] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AD99, post #368

Dzięki za test. A co do pytania, to spoko - wszystko będzie :)
[#370] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #369

OK
[#371] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #369

A myślisz coś o posiadaczach czegoś mocniejszego niż 000/7MHz? Sporo osób ma 020/030 w swoich pięćsetkach czy A600, więc może tryb wyższej rozdziałki (320x512) czy coś...
[#372] Re: Alien Enemy: Dangerous

@waldiamiga, post #371

Siemano

@waldi: to może kiedyś

jest update:

- wróciła działająca lampa i kusza + udźwiękowienie
- filtr niweujący rybieoko
- nie ma tła - zrezygnowałem z dual playfielda
- efekt podmiany kolorów
- długo się wgrywa

LINK DO ADFa
[#373] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #372

No to czas na małe spojrzenie na najnowszą wersję tech dema :)
[#374] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #372

Wygrywa się dużo szybciej od poprzednich wersji. Zważywszy że to AMOS to to po prostu wymiata! Ta melodyjka jest za wesoła. W wolnej chwili napiszę bardziej mroczną
[#375] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #372

Jaką masz szerokość pasków ścian?
[#376] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #372

Wow!

Szacun! OK
Rozwijasz to w bardzo dobrym kierunku!
[#377] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #373

wyglada zawodowo! trzymam kciuki!
[#378] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #372

Podoba mi się ta prędkość :D
[#379] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #375

Dzięki chłopakiOK

@groovebox: elegancko, jak będziesz gotów to podmienimy

@Kain: szerokość słupków 2px, ale teraz zmieniłem na 3px

@Koyot: są i belki :)

Myślicie, że teraz jest lepiej, czy wrócić do poprzedniego rozmiaru okienka?

LINK DO ADFa
[#380] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #379

Świetnie, że dalej pracujesz nad tą grą! Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy, bo to co widzę robi duże nadzieje!
[#381] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #379

A może pełny ekran?

LINK do ADFa full screen
[#382] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #381

działający LINK
[#383] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #382

A tutaj gameplay z obu opublikowanych dzisiaj wersji:
[#384] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #383

Dawno nic w temacie nie było. Są jakieś postępy?
[#385] Re: Alien Enemy: Dangerous

@nostrum666, post #384

Obecnie prace stoją na próbach ze ścianami. Idzie na A500, ale jak ślimak. Jakby ktoś chciał pochodzić i poświecić lampą (znowu), to sterowanie WSAD+myszka.

tu link do adfa
[#386] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #385

No to pochodziłem i nagrałem :)
[#387] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #386

Nadal grafika lampy i jej efekt przeźroczystości, oraz jej blask bardzo mi się podobają.
Pmiętam, że efekt błyskawicy też mi się podobał.
Sama grafika i "korekcja" perspektywy prezentują zupełnie dobry wystarczający poziom.
Oczywiście, gdyby chodziło "nieźle" jak na amigowe standardy na przysłowiowej A500 było by cudownie, ale w dobie całej masy dopałek Xhzx 68000 i wyżej, może warto na tym etapie nie bawić się w kolejne niegrywalne tech-demo, bo takich mamy sporo na Amidze, a zrobić ciekawą i grywalną grę na mocniejsze A500 ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 07.11.2020 20:58:29 przez BULI
[#388] Re: Alien Enemy: Dangerous

@BULI, post #387

no wlasnie
moze dosc tych niegrywalnych tech demow i wkoncu moze cos mniej "wystrzalowego" a bardziej grywalnego ?

ja wiem, ze amigowce uwielbiaja ogladac tysieczna zapowiedz, tysiecznej niegrywalnej gry ....no alez ilez mozna...
[#389] Re: Alien Enemy: Dangerous

@selur, post #388

@BULI i selur: obaj macie rację
[#390] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #389

A ja myślę że powinno być ciemniej, tak że prawie nic nie widać, a z lampą powinno być jasno 🤪
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem